H Google, στις 9 Αυγούστου 2018, στα πλαίσια διαρκούς εξέλιξης της πλατφόρμας Google Ads (πρώην AdWords), ανακοίνωσε το νέο τύπο διαφήμισης Responsive Search Ad, ενώ νωρίτερα, στο ίδιο έτος, είχε ανακοινώσει ως νέο τύπο διαφήμισης για το δίκτυο προβολής της, το Responsive Display Ad.

Δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για καλύτερη απόδοση της διαφήμισής σου, προσφέρoντας περισσότερη συνάφεια μεταξύ των διαφημίσεων και των αναζητήσεων από τους χρήστες.

Τι είναι, όμως, οι responsive search & display μορφές διαφημίσεων και πώς μπορείς να τις εφαρμόσεις, ώστε να επωφεληθείς στο μέγιστο βαθμό από τη χρήση τους;

Τι είναι τα Responsive Search Ads;

Τα Responsive Search Ads είναι μία νέα, πλουσιότερη σε πληροφορία και πιο ευέλικτη μορφή διαφημίσεων αναζήτησης της Google.

Η διαφορά των Responsive Search Ads, σε σχέση με τις κλασικές διαφημίσεις κειμένου (text ads), όπου γράφουμε έως τρεις τίτλους (headlines) και δύο περιγραφές (descriptions), είναι ότι στα Responsive Search Ads μπορούμε να γράψουμε έως 15 διαφορετικούς τίτλους και έως τέσσερις διαφορετικές περιγραφές!

Με τα Responsive Search Ads, μπορείς να δημιουργήσεις μια διαφήμιση η οποία προσαρμόζεται, ώστε να εμφανίζει περισσότερο κείμενο με πιο συναφή μηνύματα στους πελάτες σου.

Κατά τη δημιουργία τους, καταχωρίζεις πολλές παραλλαγές τίτλων (headlines) και περιγραφών (descriptions).

Με την πάροδο του χρόνου, τα Google Ads, σε συνδυασμό με την τεχνολογία Machine Learning, θα δοκιμάζουν, αυτόματα, διάφορους συνδυασμούς από τίτλους και περιγραφές, με σκοπό να προσδιορίσουν ποιοι συνδυασμοί έχουν τη βέλτιστη απόδοση, προσαρμόζοντας το περιεχόμενο της διαφήμισής σου έτσι, ώστε να αντιστοιχεί καλύτερα στους όρους αναζήτησης των χρηστών.

Η δομή τους

Οι τίτλοι μπορούν να φτάσουν έως 30 χαρακτήρες, ένα url με δύο μορφές προβολής (display paths) των 15 χαρακτήρων έκαστο και έως δύο περιγραφές (descriptions) 90 χαρακτήρων.

Σε σχέση με τις παλιές διαφημίσεις κειμένου, σχεδόν διπλασιάζεται το μέγεθος, καθώς, όπως αναφέραμε παραπάνω, μπορούμε να γράψουμε έως 15 διαφορετικoύς τίτλους και έως τέσσερις διαφορετικές περιγραφές.

Πώς να τα δημιουργήσεις

Για να δημιουργήσει κανείς μία τέτοια διαφήμιση, πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:

    1. Να συνδεθείς στο Google Ads.
    2. Να επιλέξεις Search campaigns από το αριστερό πάνελ.
    3. Να κάνεις κλικ στα Ads & extensions.
    4. Να επιλέξεις το plus button .
    5. Να επιλέξεις Responsive search ad
    6. Να επιλέξεις ένα ad group
    7. Να προσθέσεις final url, display url, headlines & descriptions.
    8. Να κάνεις save.

Best practices:

Ορισμένες συμβουλές για το τί μπορούν να περιέχουν οι τίτλοι και οι περιγραφές για καλύτερη απόδοση των διαφημίσεών σου, είναι:

    1. Λέξεις κλειδιά με υψηλή συνάφεια με αυτό που αναζητούν οι χρήστες
    2. Το top keyword να είναι τουλάχιστον σε 2 τίτλους
    3. Οι υπηρεσίες & τα προϊόντα σου
    4. Τα ανταγωνιστικά σου πλεονεκτήματα
    5. Το Brand σου
    6. Διάφορα Call to Actions (π.χ. Καλέστε μας)
    7. Τις προσφορές και τις τιμές σου
    8. Γιατί να σε εμπιστευτούν οι δυνητικοί πελάτες
    9. Προσπάθησε να καταχωρίσεις όσο το δυνατόν περισσότερους μοναδικούς τίτλους. Όσο περισσότεροι είναι οι τίτλοι, τόσο περισσότερες επιλογές έχει στη διάθεσή του το Google Ads, για να διαμορφώσει τα μηνύματά σου και να προβάλει συναφείς διαφημίσεις.
    10. Έχετε υπόψη ότι οι τίτλοι και οι περιγραφές μπορούν να εμφανίζονται με οποιαδήποτε σειρά.

Πώς εμφανίζονται;

Τα Responsive Search Ads εμφανίζονται σε διαφορετικά σχήματα και μεγέθη, ανάλογα με το μέγεθος της οθόνης του χρήστη και το περιεχόμενο της σελίδας, όπως και τα Responsive Display Ads, που θα δούμε παρακάτω.

Οι μικρότερες οθόνες (όπως τα κινητά) ενδέχεται να εμφανίζουν λιγότερα στοιχεία μιας διαφήμισης στις σελίδες με τα αποτελέσματα των αναζητήσεων της Google, επομένως μην περιμένεις να δεις πάντα τον 3ο τίτλο ή τη 2η περιγραφή.

Ωστόσο, θα εμφανίζονται πάντα, τουλάχιστον, 2 τίτλοι και μια περιγραφή!

Άμεσο feedback για αλλαγές

Με το εργαλείο Ad strength, μπορείς να μετρήσεις διάφορους δείκτες και, με παραμετροποιήσεις ή / και αλλαγές στα επιμέρους δομικά στοιχεία της responsive search διαφήμισης, για να βελτιώσεις την απόδοσή της.

Ο δείκτης κυμαίνεται από “Κακή” έως “Εξαιρετική” και παρέχει προτάσεις, όπως «Προσθήκη περισσότερων τίτλων».

Οι δείκτες που μετράει είναι η συνάφεια (relevance), η ποικιλία (diversity) και η ποσότητα (quantity) που υπάρχει στους τίτλους και στις περιγραφές.

Επιλογή θέσης για συγκεκριμένους τίτλους και περιγραφές

Από προεπιλογή, όταν δημιουργείς Responsive Search Ads, οι τίτλοι και οι περιγραφές μπορούν να εμφανίζονται με οποιαδήποτε σειρά.

Η πλατφόρμα Google Ads σου παρέχει τη δυνατότητα να ελέγξεις πού θα εμφανίζονται μεμονωμένοι τίτλοι και περιγραφές στη διαφήμισή σου.

Αν έχεις έναν τίτλο ή περιγραφή που θέλεις να φαίνεται οπωσδήποτε, μπορείς να επιλέξεις την επιλογή «Καρφίτσωμα», έτσι ώστε να προβάλλεται πάντα.

Η συγκεκριμένη επιλογή θα πρέπει να εφαρμόζεται με μέτρο, γιατί αλλιώς χάνεται το νόημα και η αποτελεσματικότητα των Responsive Search Ads, τα οποία δοκιμάζουν διάφορους συνδυασμούς, μέχρι να εντοπίσουν ποιος αποδίδει καλύτερα.

Χρήση Responsive Search ή απλού τύπου διαφημίσεων;

Αυτό που προτείνει η Google είναι να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε, τουλάχιστον, 2 απλές διαφημίσεις κειμένου, παράλληλα με μια responsive search διαφήμιση ανά ομάδα διαφημίσεων, για καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη ευελιξία.

Τι είναι τα Responsive Display Ads;

Τα Responsive Display Ads είναι μια ευέλικτη μορφή διαφημίσεων που εμφανίζονται στο δίκτυο προβολής της Google. Οι τύποι διαφημίσεων Responsive Display, όπως και οι διαφημίσεις responsive search, χρησιμοποιούν την τεχνολογία Machine Learning.

Κατά τη δημιουργία μιας Responsive Display διαφήμισης, παρέχεις στην πλατφόρμα Google Ads ζητούμενα στοιχεία της διαφήμισης, όπως: εικόνες, τίτλοι, λογότυπα, βίντεο και περιγραφές.

Στη συνέχεια, η πλατφόρμα Google Ads, σε συνδυασμό με την τεχνολογία Machine Learning, θα δημιουργήσει, αυτόματα, διαφημίσεις, συνδυάζοντας κείμενο, φωτογραφίες, εικόνες, λογότυπο και βίντεο που θα εμφανίζονται ως o βέλτιστος συνδυασμός για κάθε θέση υποδοχής διαφήμισης στο δίκτυο προβολής της Google.

Πώς να τα δημιουργήσεις

Για να ξεκινήσει κανείς μία τέτοια διαφήμιση, πρέπει να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα:

    1. Να συνδεθείς στο GoogleAds.
    2. Να επιλέξεις Display campaigns από το αριστερό πάνελ.
    3. Να κάνεις κλικ στα Ads & extensions.
    4. Να επιλέξεις plus button .
    5. Να επιλέξεις Responsive display ad.
    6. Να επιλέξεις ένα ad group.
    7. Να επιλέξεις ή να κάνεις upload images και logos.
    8. Να προσθέσεις headlines, long headlines και descriptions.
    9. Preview και save.

Αρχικά, τοποθέτησε το Final URL, στο οποίο θέλεις να οδηγήσεις τον χρήστη, όταν κάνει κλικ στη διαφήμισή σου.

Στη συνέχεια, επέλεξε τις Images και logos, όπου εμφανίζονται ως προτεινόμενες εικόνες από την ιστοσελίδα σου (αναλόγως το url που θα παρέχεις στην επιλογή scan).

Μπορείς, επίσης, να κάνεις scan και να σου εμφανίσει εικόνες από τις επαγγελματικές σελίδες/α σου στο Facebook – Instagram – Twitter. Τέλος, σου δίνει τη δυνατότητα να ανεβάσεις εικόνες (Upload) ή να επιλέξεις από Stock Images.

Best practices

Ορισμένες συμβουλές για καλύτερη απόδοση των διαφημίσεων σας, είναι:

    1. Σημαντικό είναι να εμπλουτίσεις τους τίτλους (headlines), τους εκτενείς τίτλους (long headlines) και τις περιγραφές (descriptions) με κείμενο που θα δίνει αξία στους δυνητικούς πελάτες και θα προσελκύει το ενδιαφέρον τους.
    2. Πρέπει να βάλεις και το Brand (χαρακτηριστικό όνομα) της επιχείρησής σου.
    3. Προτείνεται να επιλέγεις High Quality Images, οι οποίες θα πρέπει να επικοινωνούν με σαφήνεια το μήνυμα που θέλεις να μεταδώσεις στους δυνητικούς σου πελάτες.
    4. Όσον αφορά το logo, ιδανικό θα είναι να επιλέξεις το Brand logo της επιχείρησής σου.
    5. Έχε υπόψη ότι, μέσω των διαφημίσεων στο δίκτυο προβολής της Google, εκτός του να επικοινωνήσεις τα σωστά μηνύματα με τη χρήση του κατάλληλου περιεχομένου, θα πρέπει να είσαι εύκολα αναγνωρίσιμος από τους δυνητικούς και τωρινούς πελάτες σου.

Όπως θα διαπιστώσεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις συγκεκριμένες διαστάσεις σε λογότυπα & εικόνες.

Ενδεικτικά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις έως:

    • 15 εικόνες (images)
    • 5 επικεφαλίδες (headlines)
    • 5 περιγραφές (descriptions)
    • 5 λογότυπα (logos)

Τέλος, αν η εικόνα που επιλέξεις εμπεριέχει κείμενο, το κείμενο δεν θα πρέπει να καλύπτει περισσότερο από το 20% της εικόνας.

Παράλληλα, έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις και βίντεο, επιλέγοντας Url από το Youtube, όπου το ιδανικό είναι 30 δευτερόλεπτα ή λιγότερο.

Άμεσο feedback για αλλαγές

Με το εργαλείο Ad strength, μπορείς να μετρήσεις διάφορους δείκτες και να βελτιώσεις την απόδοση της διαφήμισής σου.

Ο δείκτης κυμαίνεται από “Κακή” έως “Εξαιρετική” και παρέχει προτάσεις, όπως π.χ. «Προσθήκη περισσότερων επικεφαλίδων».

Κάποιοι από τους δείκτες που μετράει είναι η ποικιλία (diversity) και η ποσότητα (quantity). Προφανώς, τεράστιο ρόλο παίζει το δημιουργικό και πόσο ελκυστικές και ενδιαφέρουσες είναι οι εικόνες που επιλέγεις.

Επίσης, μπορείς και να δεις ποια στοιχεία της διαφήμισης αποδίδουν καλύτερααπό το Performance, με το low performance να είναι το χαμηλότερο και το high το υψηλότερο. Οι αξιολογήσεις είναι Learning – Low – Good- High, με το Learning εμφανίζεται, όταν δεν υπάρχουν αρκετά δεδομένα για ένα στοιχείο.

Τέλος, μπορείς να κάνεις Preview και να δεις τα Responsive Display Ads που δημιούργησες, καθώς και πώς θα φαίνονται στις διάφορες θέσεις στο Display Network, στο YouTube και στο Gmail, τόσο σε desktop, όσο και mobile συσκευές.

Αυτή η μορφή διαφημίσεων υποστηρίζει, επίσης, και τη λειτουργία Dynamic Remarketing (δυναμικό επαναληπτικό μάρκετινγκ). Για να δημιουργήσεις διαφημίσεις Dynamic Remarketing, απλώς σύνδεσε το feed (μια συλλογή των προϊόντων) με την αντίστοιχη καμπάνια Responsive Display Ad.

πηγή: http://bit.ly/2WDuLkr

στους παρακάτω συνδέσμους θα βρείτε πληροφορίες για τη δημιουργία ιστοσελίδας , δημιουργία eshop , καμπάνιες google ads & S.E.O.

Δημιουργία Ιστοσελίδας - Προσφορά