Εάν αναζητήσεις πληροφορίες για το τι πρέπει, ή τι δεν πρέπει να κάνεις όταν πάρεις την απόφαση να διαφημιστείς στην πλατφόρμα των Google Ads, πιθανότατα να συναντήσεις πολλές αντιφατικές απόψεις.

Το ίδιο ισχύει και για όσους διαφημίζονται ήδη στο κανάλι της Google, και θέλουν να βελτιώσουν την απόδοση του λογαριασμού τους, ψάχνοντας νέες λύσεις, hacks, μυστικά και άλλους τρόπους για να πετύχουν τους στόχους τους με μεγαλύτερη απόδοση.

Θα συναντήσεις άρθρα και απόψεις που θα υποστηρίζουν ότι οι χρήστες δεν κάνουν κλικ στις πληρωμένες διαφημίσεις. Απόψεις ότι το AdWords επηρεάζει το SEO και την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στα οργανικά αποτελέσματα και απόψεις ότι τα Google Ads είναι μόνο για μεγάλους ομίλους επιχειρήσεων που διαθέτουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για διαφήμιση.

Το άρθρο αυτό έρχεται να δώσει απαντήσεις σε 11 μύθους γύρω από τα Google Ads, με επίκεντρο κυρίως τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Είσαι έτοιμος;

Μύθος #1

Οι πελάτες μου με γνωρίζουν ήδη και επομένως δε χρειάζομαι διαφήμιση google.

Αυτή είναι μια παγίδα στην οποία πέφτουν αρκετές επιχειρήσεις, συνήθως όταν έχουν φτάσει σε ένα σημείο αναγνωρισιμότητας, το οποίο ωστόσο ενδεχομένως να κορεστεί.

Είναι αναμφισβήτητα ένα στρατηγικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση να την γνωρίζουν οι καταναλωτές, για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις όμως, αυτό είναι κάτι δύσκολο.

Μια μικρομεσαία επιχείρηση, προκειμένου να αναπτυχθεί, θα πρέπει να βρίσκεται συνεχώς σε μια διαδικασία προσέλκυσης νέων πελατών, καθώς και στη διατήρηση των υπαρχόντων.

Αυτά μπορεί να τα πετύχει ταυτόχρονα επενδύοντας στα Google Ads, καθώς μπορεί να στοχεύσει νέο κοινό με συγκεκριμένα εμπορικά μηνύματα, καθώς και υφιστάμενους πελάτες με περισσότερο προσωποποιημένα μηνύματα.

Μύθος #2

Έχω ήδη υψηλή θέση στα οργανικά αποτελέσματα, δε χρειάζομαι google διαφήμιση.

Άλλος ένας μύθος για τον οποίο ακούγονται ακόμα ιστορίες από τους έμπειρους digital marketers και δυστυχώς δεν λέει να απομυθοποιηθεί.

Πολλοί επιχειρηματίες, υπό το πρίσμα ότι η εταιρεία τους κατατάσσεται ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα, υποστηρίζουν ότι δεν χρειάζονται να επενδύσουν στο κανάλι της Google.

Το ερώτημα που προκύπτει ωστόσο είναι, για ποιες λέξεις-κλειδιά εμφανίζονται στην κορυφή; και για πόσες;

Εάν επιλέξεις να διαφημιστείς στο κανάλι της Google, δεν υπάρχει περιορισμός στις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θέλεις να εμφανίζεται η επιχείρησή σου.

Επίσης, τα οργανικά αποτελέσματα είναι κατά κύριο λόγο στατικά και ακατάλληλα για συνεχείς πειραματισμούς και εναλλαγές στα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν άμεσα την κατάταξη, καθώς κινδυνεύει το SEO της ιστοσελίδας σου.

Στα Google Ads ωστόσο, μπορείς να έχεις διαφορετικά κείμενα στις διαφημίσεις σου, έχεις τη δυνατότητα να προβάλλεις το δικό σου μήνυμα, εκπτώσεις, προσφορές, στοιχεία που σε κάνουν να ξεχωρίζεις από τον ανταγωνισμό σου.

Και το καλύτερο; μπορείς να κάνεις τις αλλαγές στις διαφημίσεις σου ανά πάσα στιγμή, και μέσα σε λίγες ώρες θα τις δεις να εμφανίζονται, σε αντίθεση με την οργανική παρουσία της επιχείρησής σου.

Μύθος #3

Η διαφήμιση στη Google θα μου αποφέρει άμεσα αυξημένες πωλήσεις και έσοδα.

Συνήθως, οι νέες επιχειρήσεις που ξεκινούν να διαφημίζονται στο κανάλι της Google, θεωρούν ότι θα δουν ραγδαία αύξηση στις πωλήσεις και στα έσοδά τους, από την πρώτη κιόλας στιγμή.

Η πραγματικότητα ωστόσο απέχει πολύ από την παραπάνω θεωρία.

Η αλήθεια είναι, όπως και στις περισσότερες μορφές διαφήμισης, ότι χρειάζεται χρόνος μέχρι να φανούν τα πρώτα αποτελέσματα μιας διαφημιστικής καμπάνιας.

Αυτό γίνεται διότι ο αλγόριθμος της Google χρειάζεται χρόνο για να μάθει να σερβίρει με αποτελεσματικότητα τις διαφημίσεις σου και να συλλέξει δεδομένα για το λογαριασμό σου, οι καταναλωτές χρειάζονται χρόνο για να μάθουν την επιχείρησή σου, και τέλος, υπάρχει η διαδικασία της βελτιστοποίησης του λογαριασμού, η οποία δεν σταματάει ποτέ και βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου και της συλλογής δεδομένων.

Μύθος #4

Θέλω οπωσδήποτε να εμφανίζομαι στην πρώτη θέση σε κάθε λέξη-κλειδί.

Στο κανάλι της Google, κυριαρχεί ένας άγραφος -εν μέρη- κανόνας ο οποίος δηλώνει “όσο πιο ψηλά, τόσο πιο ακριβά”.

Βέβαια, η κατάκτηση και διατήρηση της πρώτης θέσης για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά δεν εξαρτάται μόνο από το κόστος, αλλά και από άλλα στοιχεία όπως το Quality Score, το Landing Page Experience κ.α.

Ωστόσο, ο ανταγωνισμός για τις πρώτες θέσεις για συγκεκριμένους κλάδους είναι μεγάλος, και ενδεχομένως να μη συμφέρει σε επίπεδο κερδοφορίας, να εμφανίζεσαι κάθε φορά στην πρώτη θέση των πληρωμένων αποτελεσμάτων.

Αυτή είναι μια τακτική που οι experts χρησιμοποιούν, λαμβάνοντας υπόψη την κερδοφορία της εκάστοτε λέξης-κλειδιού, για να καθορίσουν τη θέση που θέλουν να εμφανίζεται η διαφήμισή τους.

Μύθος #5

Η διαφήμιση στη Google απαιτεί μεγάλη επένδυση την οποία δεν διαθέτω.

Στο συγκεκριμένο μύθο, η απάντηση είναι ότι τα Google Ads δεν απαιτούν μεγάλη επένδυση προκειμένου να δεις αποτέλεσμα, αλλά σωστές κινήσεις στα πρώτα βήματα της επένδυσης.

Αυτός είναι και ο λόγος που αρκετοί ενδιαφερόμενοι απευθύνονται σε εξειδικευμένα Digital Agencies όπως η Website Now, που με την εμπειρία τους μειώνουν στο ελάχιστο το ρίσκο της ζημίας από λάθος χειρισμούς.

Tο περιβάλλον των Google Ads είναι αρκετά εύχρηστο και φιλικό, υπάρχουν εκατοντάδες άρθρα, εγχειρίδια και how-to videos που μπορούν να σε καθοδηγούν στα πρώτα σου βήματα στην πλατφόρμα των Google Ads. Έχε υπόψη σου όμως ότι μέσω των Google Ads έχεις τη δυνατότητα να εμφανίζεσαι σε σημαντικές αναζητήσεις, γεγονός που επηρεάζει τη κερδοφορία της επιχείρησής σου, και αυτό απαιτεί προσοχή.

Μύθος #6

Το να απευθυνθώ σε ένα Agency σημαίνει ότι θα πληρώνω περισσότερα.

Αυτός είναι ευτυχώς ένας μύθος ο οποίος έχει αρχίσει και φεύγει από τη συνείδηση των επιχειρηματιών.

Εάν μια επιχείρηση θελήσει να επενδύσει 1.000€ στο κανάλι της Google, τότε δεν υπάρχουν παραπάνω χρεώσεις από αυτές που προβλέπονται πέρα από την αμοιβή του εκάστοτε Agency που θα αναλάβει τη διαχείριση του λογαριασμού.

Η αμοιβή αυτή χρεώνεται επιπλέον, συμπεριλαμβάνει κόστη συντήρησης και βελτιστοποίησης του λογαριασμού και σε καμία περίπτωση δεν ελαττώνει το ποσό που η επιχείρηση έχει επιλέξει να δαπανήσει.

Μύθος #7

Όσο μεγαλύτερη η επένδυση, τόσο καλύτερη η θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ομοίως με το Μύθο #4, ακόμα και μικρές επενδύσεις, αν συνδυαστούν έξυπνα με μια μάρκετινγκ στρατηγική, μπορούν να φέρουν καταπληκτικά αποτελέσματα ακόμη και για μια πολύ μικρή τοπική επιχείρηση.

Αντίστροφα, είναι συχνό το φαινόμενο να γίνεται μια μεγάλη επένδυση, η οποία με λάθος χειρισμούς να καταλήγει με μηδενικό γύρισμα διαφημιστικής απόδοσης, χωρίς να αποφέρει κάποιο ουσιαστικό κέρδος.

Μύθος #8

Η διαφήμιση στη Google είναι μόνο για μεγάλες επιχειρήσεις.

Ο μύθος αυτός είναι ο συχνότερος λόγος που αποτρέπει μια νέα επιχείρηση να ξεκινήσει να διαφημίζεται στο κανάλι της Google.

Πολλές νέες επιχειρήσεις, κατάφεραν μέσω των Google Ads να εξελιχθούν και να αναπτυχθούν χωρίς να δαπανήσουν μεγάλα ποσά, καθώς μπορείς να φτάσεις στην επιτυχία μέσα από πολλά μονοπάτια.

Για παράδειγμα, αν η επιχείρησή σου είναι ένα τοπικό κατάστημα λιανικής, μπορείς να διαφημιστείς τοπικά στην περιοχή σου, προσελκύωντας καταναλωτές που μένουν κοντά και πιθανώς να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σου.

Αυτό σημαίνει ότι ο διαφημιστικός ανταγωνισμός είναι μικρός, οι διαφημίσεις σου αρκετά στοχευμένες, και οι πιθανότητες να σε δουν οι χρήστες και να έρθουν στο κατάστημά σου μεγάλες.

Μύθος #9

Τα Google Ads θα με βοηθήσουν να σκαρφαλώσω στην πρώτη σελίδα.

Η σκληρή πραγματικότητα, σύμφωνα και με την ίδια τη Google, είναι ότι η διαφήμιση μέσω Google Ads δεν ενισχύει το SEO της ιστοσελίδας σου.

Αυτό συμβαίνει καθώς ο αλγόριθμος της Google που λειτουργεί ως μηχανισμός πίσω από την εμφάνιση των οργανικών αποτελεσμάτων, δεν λαμβάνει ως signal (ή σήμα) την παρουσία διαφημίσεων μιας ιστοσελίδας στην πλατφόρμα της Google.

Μύθος #10

Δεν χρειάζομαι μια brand καμπάνια, αν με αναζητήσει κάποιος εμφανίζομαι ήδη πρώτος.

Όπως ήδη διάβασες στο Μύθο #2, τα Google Ads σου δίνουν την ευελιξία να επεξεργάζεσαι άμεσα και αποτελεσματικά τα μηνύματα των διαφημίσεών σου. Επιπροσθέτως, σου επιτρέπουν να καλύπτεις περισσότερο χώρο στη σελίδα αποτελεσμάτων -άρα και περισσότερες εμφανίσεις και κλικς-, να προσθέτεις προσφορές, τηλέφωνο, διεύθυνση και πολλά άλλα στοιχεία που μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων δεν είναι εφικτά.

Έτσι, όταν κάποιος αναζητά την επιχείρησή σου, θα είσαι σε θέση να προβάλλεις περισσότερα εμπορικά μηνύματα μόνο σε μια διαφήμιση, αυξάνοντας τις επιλογές που έχει ο χρήστης ως προς τις ενέργειές του απέναντι στην εταιρεία σου.

Μύθος #11

Το Display κανάλι δεν είναι αποδοτικό καθώς οι χρήστες δεν κάνουν κλικ σε διαφημίσεις και banners.

Το κανάλι του Display, τα banners δηλαδή που εμφανίζονται σε άλλες ιστοσελίδες, εφαρμογές, mobile apps, games και άλλα, είναι αρκετά παρεξηγημένο.

Αυτό γίνεται διότι οι χρήστες περιμένουν από το κανάλι του Display να συμπεριφερθεί ακριβώς όπως το κανάλι του Search.

Η πραγματικότητα είναι ότι αυτά τα δύο κανάλια δεν μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους, καθώς το κανάλι του Display -πέραν λίγων εξαιρέσεων όπως το remarketing- χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο για awareness.

Επομένως, μπορεί όντως να μην δεις δεκάδες πωλήσεις να έρχονται άμεσα από το κανάλι του Display, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αποδίδει.

Το χαμηλό cost-per-click, η δυνατότητα για μαζική απήχηση σε καταναλωτές, η εξαιρετικά ακριβής στόχευση κοινών και ο πλέον ελκυστικός σχεδιασμός των banners, είναι λίγα από τα στοιχεία που καθιστούν το Display ως ένα εξαιρετικό μέσο προσέλκυσης χρηστών, οι οποίοι στη συνέχεια ενδεχομένως να αγοράσουν από την επιχείρησή σου μέσω άλλων καναλιών, όπως το organic ή το direct.

Θα πρέπει λοιπόν να αξιολογείς συνολικά την πορεία της επιχείρησής σου και γενικότερα το Google Ads λογαριασμό σου, όταν δαπανείς στο κανάλι του Display.

πηγή: http://bit.ly/2WDuLkr

στους παρακάτω συνδέσμους θα βρείτε πληροφορίες για τη δημιουργία ιστοσελίδας , δημιουργία eshop , καμπάνιες google ads & S.E.O.

Δημιουργία Ιστοσελίδας - Προσφορά