Ενδεχομένως να αγχώνεστε με το πώς θα βελτιώσετε τις καμπάνιες Google Ads low conversion όταν τα δεδομένα είναι λιγοστά, όμως θα δούμε πώς ένας λογαριασμός Google Ads low conversion μπορεί να γίνει πιο δημιουργικός και εφευρετικός.

Φανταστείτε αυτό: εργάζεστε ευτυχισμένος στους λογαριασμούς σας στο Google Ads, εξετάζοντας εκατοντάδες ή ίσως ακόμη χιλιάδες μετατροπές την εβδομάδα. Αρκετά απλό, σωστά ;!

Αλλά στη συνέχεια κάποιος ρίχνει μια καμπύλη σε σας: ένα λογαριασμό που παράγει μόνο μερικές μετατροπές το μήνα. Αντίο, εύκολη βελτιστοποίηση!

Λοιπόν, τι είναι δύσκολο γι ‘αυτό;

Το προφανές ζήτημα είναι ότι έχετε λιγότερα δεδομένα για να εργαστείτε, πράγμα που σημαίνει ότι η βελτιστοποίηση είναι πιο δύσκολη. Είναι επίσης πιο δύσκολο να μετρήσετε την απόδοση και την ανάπτυξη με την πάροδο του χρόνου. Και τι γίνεται με τις δοκιμές; Όλοι γνωρίζουμε ότι αυτό είναι το βούτυρο στο ψωμί κάθε καλού διαχειριστή PPC.

Τώρα, μπορεί να αισθάνεστε απογοητευμένοι, νομίζοντας ότι δεν υπάρχει τίποτα που μπορείτε να κάνετε με λογαριασμούς χαμηλού όγκου και ότι είναι για πάντα προορισμένοι να έχουν ελάχιστες αλλαγές και μικρή ανάπτυξη. Ξανασκέψου το! Σε αυτό το άρθρο, θα σας δώσω κάποια βήματα στην επιτυχία όταν πρόκειται για τη βελτιστοποίηση λογαριασμών Google Ads low conversion, απευθυνόμενος σε Goals, Conversions, Audiences, Optimization and Testing.

1. Καθορίστε τους στόχους σας

Το πρώτο βήμα προς την επιτυχία είναι προσεγγίζουμε και να εστιάζουμε στα “σωστά”. Αυτό ισχύει σίγουρα για τα Goals της καμπάνιας σας.

Τώρα, όπως όλοι γνωρίζουμε, οι πιο συνηθισμένοι στόχοι θα σχετίζονται με conversion metrics (CPA, ROAS, Έσοδα κ.ο.κ.). Ωστόσο, με μικρό όγκο μετατροπών, δεν θα το δούμε αυτό ως την πιο πολύτιμη μέτρηση για βελτιστοποίηση σε καθημερινή βάση. Αντ ‘αυτού, εξετάστε ευρύτερους στόχους που εμπίπτουν στους δύο ακόλουθους τομείς:

  • Brand awareness. Αν ο κύριος στόχος σας είναι να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, εξετάστε πόση ποιοτική κίνηση προσελκύετε στην ιστοσελίδα σας. Οι βασικές μετρήσεις σας εδώ θα είναι τα Κλικ και το CTR. Eστιάστε στο audience strategy και ad copy (περισσότερα για αυτό αργότερα).
  • Site engagement. Ένας άλλος τρόπος βελτιστοποίησης προς ένα συγκεκριμένο στόχο θα ήταν η χρήση του engagement στην ιστοσελίδα ως ένας τρόπος μέτρησης της ποιότητας της κυκλοφορίας. Το Google Analytics είναι το καλύτερο σας όπλο εδώ, επιτρέποντάς σας να μετρήσετε την απόδοση και να βελτιστοποιήσετε εστιάζοντας στα διάφορα egagements metrics που είναι διαθέσιμα. Ακόμη καλύτερα, αυτές οι μετρήσεις είναι διαθέσιμες σε επίπεδο λέξεων-κλειδιών! Αυτός είναι ένας πιο εξελιγμένος τρόπος μέτρησης της ποιότητας του χρήστη από ότι η ανάλυση των Google Ads metrics. Για παράδειγμα, εάν οι λέξεις-κλειδιά με την υψηλότερη επισκεψιμότητα έχουν ποσοστό απόρριψης (bounce rate) 90%, ενδέχεται να χρειαστούν βελτιώσεις στη landing page.

2. Εξετάστε εναλλακτικούς τρόπους για την παρακολούθηση μετατροπών

Εντάξει, ορίσατε ορισμένους στόχους που σχετίζονται με την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και τo engagement του website. Τώρα, τι γίνεται με τους τρόπους να είστε πιο δημιουργικοί με αυτό που πραγματικά παρακολουθείτε ως μετατροπή;

  • Μετατροπές εκτός σύνδεσης. Ένας από τους λόγους για τους οποίους ενδέχεται να έχετε χαμηλό όγκο ορατών μετατροπών στο Google Ads θα μπορούσε να είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος των μετατροπών γίνεται εκτός σύνδεσης (ή σε μέρος που δεν μπορεί να εντοπιστεί μέσω της τυπικής παρακολούθησης μετατροπών του Google Ads). Αν συμβαίνει αυτό, είναι δυνατή η παρακολούθηση μετατροπών εκτός σύνδεσης μέσω των εισαγωγών GCLID από CRM.
  • Παρακολούθηση τηλεφώνου. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι παρακολούθησης τηλεφωνικών κλήσεων και εισαγωγής τους στη διεπαφή του Google Ads. Ένας από τους καλύτερους τρόπους είναι μέσω της δωρεάν ετικέτας παρακολούθησης κλήσεων της Google, η οποία σας επιτρέπει να παρακολουθείτε χρήστες που σας καλούν αφού πραγματοποιηθεί κλικ σε μια PPC διαφήμιση.
  • Στόχοι του Google Analytics. Θα μπορούσατε επίσης να ορίσετε στόχους στο Google Analytics και να τις εισάγετε στο Google Ads για να παρακολουθείτε μετατροπές, όπως είναι ο χρόνος στην ιστοσελίδα, οι σελίδες ανά συνεδρία και τα λοιπά. Αυτά μπορεί να μην είναι τόσο πολύτιμα όσο μια άμεση μετατροπή, αλλά θα σας δώσουν πολύ περισσότερα δεδομένα για να παίξετε, βοηθώντας σας να διακρίνετε από πού προέρχονται οι πιο πολύτιμοι και ενδιαφερόμενοι χρήστες σας.

3. Χρησιμοποιήστε λίστες κοινού καμπάνιας

Η Google κυκλοφόρησε ένα χαρακτηριστικό που είμαι σίγουρος ότι είχε ζητηθεί χιλιάδες φορές: Campaign-level audience lists. Για όσους από εσάς έχετε λογαριασμούς χαμηλού όγκου, μπορείτε να ρυθμίσετε τις λίστες με διάρκεια (μέγιστη διάρκεια 540 ημερών) σε επίπεδο καμπάνιας και όχι σε επίπεδο ομάδας διαφημίσεων.

Μπορεί να έχετε πολύ λεπτομερείς δομές για τους μεγαλύτερους λογαριασμούς σας (π.χ. “Επισκέψεις αλλά δεν μετατράπηκαν τις τελευταίες 24 ώρες” ή “Έχουν περάσει 2 λεπτά στην ιστοσελίδα στις τελευταίες 30 ημέρες”), αλλά αυτό δεν θα τρέξει με χαμηλού -όγκου λογαριασμούς. Για αρχή, χρειάζεστε τουλάχιστον 1.000 χρήστες σε μια λίστα για να τους στοχεύσετε στην πρώτη θέση.

Αφού εφαρμόσετε τα audiences σε επίπεδο καμπάνιας, ίσως χρειαστεί να περιμένετε λίγο για να δείτε σημαντικά δεδομένα, αλλά να είστε υπομονετικοί. Τελικά, θα αρχίσετε να βλέπετε ξεκάθαρες τάσεις (π.χ. Οι επισκέπτες που επιστρέφουν έχουν καλύτερο CTR) και στη συνέχεια μπορείτε να αρχίσετε να εφαρμόζετε τις υπολογιζόμενες προσαρμογές προσφορών σε αυτές τις λίστες.

4. Χρησιμοποιήστε μεθόδους δοκιμαστικής δημιουργίας

Όλα είναι πιο δύσκολα με έναν λογαριασμό χαμηλής μετατροπής, και ο έλεγχος είναι ιδιαίτερα δύσκολος. Ακόμη και σε έναν λογαριασμό μεγάλης ποσότητας, θα περίμενε κανείς ένα τεστ που θα διεξαχθεί τουλάχιστον ένα μήνα, πριν δημιουργήσει συγκεκριμένα αποτελέσματα. Τώρα φανταστείτε αυτό σε ένα λογαριασμό με μόνο λίγες μετατροπές κάθε μήνα και γενικά αρκετά χαμηλή κίνηση. Νιώθω ότι γερνάω μόνο που το σκέφτομαι!

Έχετε κάποιες διαφορετικές επιλογές εδώ για να κάνετε τις δοκιμές δυνατές και λίγο πιο εύχρηστες για τα Google Ads low conversion:

  • Ελεγχόμενη δοκιμή. Η πιο προφανής απάντηση εδώ θα ήταν να δεχτεί κανείς ότι μια δοκιμή μπορεί να χρειαστεί να τρέξει για πολύ καιρό πριν φθάσουμε σε συμπεράσματα.
  • Διαδοχικές δοκιμές. Μια άλλη επιλογή που είναι λιγότερο επιστημονική από την ελεγχόμενη δοκιμή θα ήταν να εκτελεστούν διαδοχικές δοκιμές (δηλ. Μία ομάδα ελέγχου για το χρονικό διάστημα Χ και μια ομάδα πειράματος μετά από αυτό για την ίδια χρονική περίοδο). Πριν πανικοβληθεί κανείς για αυτή τη μη επιστημονική προσέγγιση, γνωρίζω ότι δεν συγκρίνεται με κάτι παρόμοιο και θα πρέπει να το έχετε υπόψη σας κατά την ανάλυση των αποτελεσμάτων. Ωστόσο, εάν αγωνίζεστε για τον όγκο, αυτό θα μπορούσε να είναι ένας καλός τρόπος για να κάνετε κάποια πρόοδο. Ορίστε τις ομάδες σας στην ίδια χρονική περίοδο και βεβαιωθείτε ότι δεν αναμένετε μεγάλες αλλαγές στην κίνηση ή τη ζήτηση για να αποφύγετε τα λάθος αποτελέσματα.

5. Βελτιστοποιήστε με βάση τα δεδομένα της ανάλυσης

Το ανέφερα προηγουμένως στο άρθρο, το Google Analytics θα είναι μια μεγάλη υποστήριξη εδώ. Εκτός από τις βασικές μετρήσεις που είναι διαθέσιμες στο περιβάλλον του Google Ads, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google Analytics για να αποκτήσετε πρόσβαση σε ένα τεράστιο εύρος δεδομένων για τους χρήστες της ιστοσελίδας σας, το οποίο θα μπορούσατε να εφαρμόσετε και στις καμπάνιες PPC.

Για τους λογαριασμούς χαμηλού όγκου, μπορεί να είναι σχεδόν αδύνατο να συλλέξετε αρκετά πολύτιμα δεδομένα για να εφαρμόσετε τον προγραμματισμό διαφημίσεων, τις προσαρμογές προσφορών τοποθεσίας ή ακόμα και τις προσαρμογές προσφορών για συσκευές. Αντί να μην το αγνοήσετε ή να βασίσετε τις αποφάσεις σας σε ένα αναξιόπιστο ποσό δεδομένων, γιατί να μην επιστρέψετε στο Google Analytics και να χρησιμοποιήσετε κάποιες από τις προσαρμοσμένες μετρήσεις αναφοράς που είναι διαθέσιμες εκεί;

Μπορείτε να δείτε προσαρμοσμένες αναφορές για όλους τους επισκέπτες της ιστοσελίδας ανά ώρα ή ημέρα της εβδομάδας και, στη συνέχεια, να χρησιμοποιήσετε τις γνώσεις για να εφαρμόσετε στις καμπάνιες σας στο Google Ads. Για παράδειγμα, όλοι οι επισκέπτες του website “μετατρέπονται” καλύτερα σε ένα πρωί του Σαββάτου, οπότε προσθέστε μια αυξημένη προσαρμογή προσφοράς εδώ στο Google Ads για να συγκεντρώσετε αυτούς τους πολύτιμους χρήστες.

Πάλι, είναι λίγο σαν διαδοχικές δοκιμές – δεν είναι εντελώς επιστημονική, αλλά μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τη βελτιστοποίηση του λογαριασμού σας όταν έχετε χαμηλό όγκο επισκεψιμότητας ή μετατροπής από το ίδιο το Google Ads.

στους παρακάτω συνδέσμους θα βρείτε πληροφορίες για τη δημιουργία ιστοσελίδας , δημιουργία eshop , καμπάνιες google ads & S.E.O.

Δημιουργία Ιστοσελίδας - Προσφορά