Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας, αλλά ας ξεκινήσουμε με τους έξι πιο σημαντικούς.

Πριν αρχίσετε να διαφημίζετε τον ιστοσελίδα σας, υπάρχουν δύο πράγματα που πρέπει πρώτα να κάνετε:
Αρχικά, εγκαταστήστε το Google Analytics – μια δωρεάν υπηρεσία από την Google.
Παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες για τους ανθρώπους που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας και εμφανίζει στατιστικά στοιχεία επισκεψιμότητας ιστού, όπως ποιες σελίδες επισκέφθηκαν οι επισκέπτες, ποια προϊόντα τους άρεσαν περισσότερο και από πού προέρχονταν (link παραπομπής).
Στη συνέχεια, ορίστε την Google Search Console – που κάποτε ονομαζόταν Google Webmasters Tools, αυτή η δωρεάν εργαλειοθήκη από την Google μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε καλύτερα το website σας για τις μηχανές αναζήτησης.
Παρέχει πληροφορίες όπως σε ποιες λέξεις-κλειδιά ταξινομείτε το site σας και ποιες άλλες ιστοσελίδες συνδέονται με εσάς.

ΜΕΘΟΔΟΣ 1: SEO (SEARCH ENGINE OPTIMAZATION)

Κάντε το site σας φιλικό προς την αναζήτηση της Google, διευκολύνοντας τις μηχανές αναζήτησης να κατανοούν το περιεχόμενό σας. Χρειάζεται να υπάρχει αναφορά της επιχείρησή σας μέσα σε άλλες ιστοσελίδες και link που να συνδέεται πίσω σε εσάς. Με κάποιες απλές συμβουλές SEO, η επιχείρησή σας μπορεί να κατατάσσεται υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης, βοηθώντας στη δημιουργία περισσότερης επισκεψιμότητας στη σελίδα σας.

Ποιος πρέπει να σας βοηθήσει:

  • SEO Specialist – να γνωρίζει τις τεχνικές πτυχές του SEO και να ξέρει πώς να χρησιμοποιήσει τόσο τις on-page όσο και τις off-page στρατηγικές SEO ώστε να βοηθήσει την επιχείρησή σας να κατατάσσεται καλύτερα.

Αν προτιμάτε να το κάνετε μόνοι σας… εδώ είναι μερικές συμβουλές για εσάς:
Βασικές συμβουλές για να κάνετε το site σας google friendly:

  • Ορίστε την προτιμώμενη διεύθυνση URL – στις μέρες μας, οι άνθρωποι δεν χρησιμοποιούν πάντα το «www» στο όνομα του site τους, π.χ., χρησιμοποιούν απλώς το example.com και όχι το www.example.com. Ο web host σας θα σας επιτρέψει να ορίσετε την προτιμώμενη έκδοση.
  • Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας (αλλά μην το ‘spamαρετε’) – γράψτε φυσικά το περιεχόμενό σας και μην επαναλαμβάνετε τις ίδιες λέξεις-κλειδιά. Χρησιμοποιήστε λέξεις που βασίζονται στη σημασιολογία που σχετίζονται με το τομέα σας σε ολόκληρη την ιστοσελίδας σας.
  • Εγκαταστήστε το plugin Yoast SEO στο WordPress σας – αυτό το δημοφιλές plugin σας διευκολύνει να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για τις μηχανές αναζήτησης επιτρέποντάς σας να προσθέσετε κατάλληλους τίτλους SEO και περιγραφές. Ο προηγμένος χρήστης μπορεί να υλοποιήσει XML sitemaps, canonical URLs, breadcrumbs και άλλα.
  • Προσαρμόστε τη δομή permalink σας – στο WordPress μπορείτε να κάνετε τις διευθύνσεις URL σας σύντομες, “όμορφες” και εύκολες να τις θυμηθείτε αλλάζοντας τη δομή permalink. Κάντε το εύκολο για σας χρησιμοποιώντας μια συντομευμένη έκδοση του τίτλου σας.
  • Υποβάλετε ένα χάρτη ιστοσελίδας στο Google – αυτό βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα τον ιστότοπό σας και βοηθά να συμπεριληφθούν οι σελίδες σας στις μηχανές αναζήτησης.
  • Προσθήκη ετικετών ALT σε εικόνες – βοηθήστε την Google να κατανοήσει τις εικόνες συμπεριλαμβάνοντας περιγραφικό κείμενο.
  • Η σύνδεση με άλλους ιστοτόπους – η εξερχόμενη σύνδεση βελτιώνει το ‘authority’ του ιστότοπού σας και την συνάφεια που σας βοηθά να κατατάσσεστε καλύτερα. Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να κατανοούν καλύτερα το περιεχόμενό σας.
  • Κάντε το site σας γρηγορότερο – χρησιμοποιήστε ένα plugin caching – WP Fastest Cache ή W3 Total Cache – και βελτιστοποιήστε τις εικόνες σας πηγαίνοντας στο tinyPNG.
  • Ξεκινήστε το blogging – διατηρήστε τον ιστότοπό σας φρέσκο ​​και ενημερωμένο με σχετικό και χρήσιμο περιεχόμενο. Οι μηχανές αναζήτησης προτιμούν τις ενημερωμένες ιστοσελίδες.

ΜΕΘΟΔΟΣ 2: SOCIAL MEDIA MARKETING

Ρυθμίστε τα κανάλια κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και ξεκινήστε να δημιουργείτε την παρουσία σας στο διαδίκτυο. Με τα κοινωνικά μέσα να αποτελούν το 31% της συνολικής κυκλοφορίας, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η επιχείρησή σας πρέπει να βρίσκεται σε αυτή την πλατφόρμα μάρκετινγκ.
Και πάνω απ ‘όλα, το ακροατήριό σας βρίσκεται στα κοινωνικά μέσα τώρα. Έχετε την ευκαιρία να επεκτείνετε την προβολή και να προωθήσετε το εμπορικό σήμα σας σε χιλιάδες νέους ανθρώπους.
Για να ξεκινήσετε, δημιουργήστε προφίλ σε Twitter, LinkedIn και Facebook. Αν πουλάτε προϊόντα, εγγραφείτε και στο Pinterest.

Ποιος πρέπει να σας βοηθήσει:

  • Social Media Marketing Strategist – θα γράψει ένα social media plan για την επιχείρησή σας που θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια αξιόπιστη παρουσία στο διαδίκτυο.
  • Social Media Manager – θα παρακολουθεί και θα μετρά την παρουσία σας στα social media και θα ενημερώνει τα κοινωνικά σας κανάλια.

Μερικά Social Media Marketing Tips:

1. Προσθέστε κουμπιά Social Media Follow κάπου ορατά

Εγκαταστήστε κουμπιά social media στο website σας όπου είναι ορατά. Θα μπορούσε να βρίσκεται στην πλαϊνή σας μπάρα ή στην επάνω πλοήγηση. Μου αρέσει να χρησιμοποιώ το Social Icons WordPress plugin!
2. Κάντε το περιεχόμενό σας easy to share

  • Εγκαταστήστε κουμπιά social share – Μπορείτε να τοποθετήσετε τα κουμπιά κοινής χρήσης στην κορυφή, το αριστερό ή το κάτω μέρος του περιεχομένου σας. Ο κοινόχρηστος σύνδεσμος εικόνας τοποθετείται στις εικόνες σας (τις βλέπετε όταν τοποθετείτε το δείκτη του ποντικιού στις εικόνες σας). Ακολουθεί ένα παράδειγμα του πώς θα μοιάζουν:

  • Προσθέστε εικόνες έτοιμες για κοινωνικά μέσα – υπάρχουν προτεινόμενα μεγέθη εικόνων για κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.

3. Όταν μοιράζεστε το περιεχόμενό σας στα social media…

  • Δημιουργήστε μια εισαγωγή που θα τραβήξει την προσοχή.
  • Χρησιμοποιήστε σχετικά hashtags.
  • Χρησιμοποιήστε εργαλεία διαχείρισης κοινωνικών μέσων για να προγραμματίσετε τις αναρτήσεις σας. Το Hootsuite και το Buffer είναι δημοφιλή αυτοματοποιημένα κοινωνικά εργαλεία.
  • Χρησιμοποιήστε τα Facebook ads, Pinterest Promoted Pins και Twitter.
  • Κάθε κοινωνικό δίκτυο έχει διαφορετικούς χρόνους όταν η δραστηριότητα των χρηστών είναι υψηλότερη. Δείτε αυτό το infographic για να ανακαλύψετε τις καλύτερες στιγμές για να δημοσιεύσετε στα κοινωνικά μέσα.

4. Να είστε κοινωνικοί!

  • Βρείτε το πλήθος σας στα κοινωνικά μέσα και προσθέστε άτομα που μπορεί να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα/υπηρεσίες σας.
  • Συμμετοχή σε σχετικές ομάδες (στο Facebook και στο Pinterest).
  • Συνεργαστείτε με τους followers και κάντε ερωτήσεις για να ξεκινήσετε συζητήσεις και να γνωρίσετε το κοινό σας.
  • Κάντε share περιεχόμενα άλλων ατόμων. Αν είστε στο twitter @mention αναφέρετέ τους.
  • Σχολιάστε τα blogs άλλων ανθρώπων. Βεβαιωθείτε ότι αφήνετε χρήσιμα σχόλια. Όταν το κάνετε, οι άνθρωποι θα αναγνωρίσουν τα σχόλια σας και άλλοι bloggers θα σας παρατηρήσουν. Επιπλέον, μπορείτε να πάρετε ένα backlink στην ιστοσελίδα σας, βοηθώντας σας να δημιουργήσετε κίνηση.

5. Εκτελέστε διαγωνισμό

  • Φιλοξενήστε ένα giveaway για να βοηθήσετε να επιστήσετε την προσοχή στο site σας και να προσελκύσετε ένα μεγαλύτερο κοινό.
  • Διαλέξτε τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας καθώς και τις προϋποθέσεις εγγραφής και αρχίστε να μαζεύετε συμμετοχές.
  • Χρησιμοποιήστε το Rafflecopter για να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε και να διαχειριστείτε το giveaway σας.

ΜΕΘΟΔΟΣ 3: BLOGGING

Με το blogging, αυξάνετε την αναγνωρισιμότητα του ονόματός σας, δημιουργείτε αξιοπιστία και παρουσιάζετε την εμπειρία σας στο τομέα σας.

Ποιος πρέπει να σας βοηθήσει:

  • Συγγραφείς περιεχομένου – ανεξάρτητοι συγγραφείς μπορούν να σας βοηθήσουν παρέχοντας εβδομαδιαίες αναρτήσεις ιστολογίου που είναι φιλικές προς το SEO και μπορούν να προσελκύσουν ανθρώπους στα κοινωνικά μέσα.
  • Social Media Graphic Designers – Κάποιος που θα δημιουργήσει ελκυστικές εικόνες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για να βοηθήσει στην ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας της μάρκας.

Συμβουλές για Αποτελεσματικό Blogging:

  • Γράψτε χρήσιμο περιεχόμενο με συνέπεια – μία ή δύο φορές την εβδομάδα για να βοηθήσετε στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και να προσελκύσετε την κυκλοφορία των κοινωνικών μέσων.
  • Προσθέστε ελκυστικές εικόνες – αυξάνουν τη πιθανότητα να γίνουν share αφού δεν είναι κοινές φωτογραφίες αποθεμάτων που όλοι έχουν δει πριν.
  • Κάντε το φιλικό προς την αναζήτηση (βλ. Συμβουλές παραπάνω).
  • Φανταστείτε τους ανθρώπους του κλάδου σας – οι κορυφαίοι επηρεαστές μπορούν να λάβουν γνώση και να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε το ιστολόγιό σας, καθώς θα μοιράζουν το περιεχόμενό σας με τους οπαδούς τους
  • Γράψτε σε μια ευανάγνωστη μορφή – κρατήστε το ακροατήριό σας αφοσιωμένο και προσπαθήστε να αλληλεπιδράσετε.

ΜΕΘΟΔΟΣ 4: EMAIL MARKETING

Μείνετε σε επαφή με τους πελάτες ή τους πιθανούς πελάτες σας στέλνοντας προσφορές ή νέες παραλαβές είτε υπηρεσίες μέσω email ενημερώνοντάς τους για την επιχείρησή σας. Το email marketing είναι αποτελεσματικό όταν έχετε ένα νέο προϊόν ή προσφέρετε έκπτωση επειδή ενημερώνετε τους συνδρομητές σας πριν από οποιονδήποτε άλλον. Αυτό δημιουργεί αποκλειστικότητα με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Συμβουλές για τη συλλογής email:

  • Χρησιμοποιήστε εργαλεία για τη συλλογή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Εγκαταστήστε ένα κουτί συμμετοχής – ένα εγγραφή newsletter – στην ιστοσελίδα σας όπου είναι ορατό. Μπορεί να είναι ένα αναδυόμενο παράθυρο, ένα κουτάκι στη δεξιά πλευρά , στην επάνω μπάρα , στην κορυφή της πλαϊνής γραμμής, μετά τη δημοσίευση του blog + και άλλα.
  • Προσφέρετε κίνητρα ή κουπόνια (ή κάτι χρήσιμο) σε αντάλλαγμα για τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενός επισκέπτη. Είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος για τη συλλογή ηλεκτρονικών μηνυμάτων εύκολα. (Μάθετε πώς να κάνετε “αναβάθμιση περιεχομένου” ή ζητήστε από τον διαχειριστή μάρκετινγκ να το κάνει αυτό για εσάς. Η αναβάθμιση περιεχομένου λειτουργεί ως εξής: ένας χρήστης θα χρειαστεί να εισάγει πρώτα το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο πριν μπορέσει να αποκτήσει το περιεχόμενο που θέλει.) Το LeadPages είναι ένα καλό εργαλείο γι αυτό.

Αποτελεσματικές Συμβουλές Email Marketing

  • Κάνετε εύκολη την εγγραφή – έχετε μια ‘εγγραφή’ σε πολλαπλά σημεία στην ιστοσελίδα σας: στο τέλος κάθε αναρτήσης ιστολογίου, στη σελίδα σας στο Facebook, στην πλαϊνή γραμμή και ακόμη και ως αναδυόμενο παράθυρο ή προσθήκη στο site σας.
  • Δημοσιεύστε με συνέπεια – παραμείνετε φρέσκοι στη μνήμη των συνδρομητών σας, έχοντας μια σωστή ροή δημοσιεύσεων.
  • Κάντε εύκολη τη ‘κοινή χρήση’ – προσθέστε επιλογές κοινής χρήσης στο τέλος των ενημερωτικών δελτίων σας. Επίσης, παρέχετε ένα link προς την ιστοσελίδα σας στο ενημερωτικού δελτίου. Αυτό διευκολύνει την ανάγνωση και κοινή χρήση.
  • Το brand σας στις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – περιλαμβάνετε το λογότυπό σας και τα χρώματα της εταιρείας. Αυτό βοηθά στη συνεκτικότητα μεταξύ των πλατφορμών και βοηθά τους συνδρομητές σας να αναγνωρίζουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
  • Μην κάνετε spamming – παρέχετε το περιεχόμενο που θέλουν οι αναγνώστες σας. Μπορείτε να το καταστήσετε κατάλληλο δημιουργώντας στη λίστα σας διαφορετικές ομάδες συνδρομητών. Αυτό σας επιτρέπει να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας στην κατάλληλη ομάδα.

ΜΕΘΟΔΟΣ 5: ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ON-LINE ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ

(παραβλέψτε αυτή τη μέθοδος Εάν δεν έχετε φυσική θέση.)
Η κατοχύρωση της επιχείρησης σας σε έναν ηλεκτρονικό κατάλογο μπορεί να σας βοηθήσει με την επισκεψιμότητα παραπομπής και αποτελεί μια εξαιρετική πηγή για τους πελάτες σας. Οι πελάτες μπορούν ακόμη να αναθεωρήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας βοηθώντας να δημιουργήσετε τη φήμη της επιχείρησής σας.

Εγγραφείτε στο Google My Business και αρχίστε να προσελκύετε πελάτες στην ιστοσελίδα σας.
Συμβουλές για να προσελκύσετε περισσότερη επιχείρηση σε μια τοποθεσία τοπικού καταλόγου:

  • Συμπληρώστε το προφίλ σας και ενημερώστε το – συμπληρώστε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας και βεβαιωθείτε ότι ενημερώνεται τακτικά.
  • Ακούστε τους πελάτες σας – οι πελάτες μπορούν να αφήσουν κριτικές σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Παρακολουθήστε κριτικές και αντιμετωπίστε τις αρνητικές κριτικές ως τρόπους βελτίωσης της επιχείρησής σας.
  • Διατηρήστε τον επιχειρηματικό σας τίτλο – επιλέξτε έναν τίτλο για την επιχείρησή σας και διατηρήστε τη συνοχή στην ιστοσελίδα σας, στα κοινωνικά μέσα και στους τοπικούς καταλόγους επιχειρήσεων. Μην ονομάζετε τον εαυτό σας “Επισκευές αυτοκινήτων Someone” σε μία ιστοσελίδα και “Επισκευή παντός τύπου αυτοκινήτων Someone” σε άλλη σελίδα. Η Google θα το μεταχειριστεί ως δύο ξεχωριστές επιχειρήσεις.

ΜΕΘΟΔΟΣ 6: ΧΡΗΣΗ AFFILIATE MARKETING (REFERRAL MARKETING)

Είναι μια εύκολη και χαμηλού κόστους στρατηγική μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την επιχείρησή σας είναι το μάρκετινγκ θυγατρικών (μάρκετινγκ παραπομπών). Ουσιαστικά, χρησιμοποιείτε συνεργαζόμενους συνεργάτες ή συνεργάτες για την εμπορία του προϊόντος σας και την κυκλοφορία στην ιστοσελίδα σας. Αλλά, πληρώνετε μόνο τις θυγατρικές όταν πραγματοποιούν μια πώληση.

Το ωραίο στο affiliate marketing είναι ότι μπορείτε να προωθήσετε το προϊόν σας παγκοσμίως και πληρώνετε με βάση την απόδοση.

Αυτά…
Η ιστοσελίδα σας είναι επίσημα ανοικτή για επαγγελματικούς σκοπούς.
Με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας έτοιμα, ετοιμαστείτε για νέες πωλήσεις.

στους παρακάτω συνδέσμους θα βρείτε πληροφορίες για τη δημιουργία ιστοσελίδας , δημιουργία eshop , καμπάνιες google ads & S.E.O.

Δημιουργία Ιστοσελίδας - Προσφορά