Εάν θέλεις να λανσάρεις Google Ads Campaigns με διαφημίσεις προσαρμοσμένες στους χρήστες που επισκέφθηκαν το website σου, τότε το Google Ads Dynamic Remarketingείναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά.

Ενώ το Remarketing σου επιτρέπει να προβάλλεις τις διαφημίσεις σου σε χρήστες που έχουν επισκεφθεί προηγουμένως το website σου, το Google Ads Dynamic Remarketing σε πάει ένα βήμα παραπέρα.

Το Google Ads Dynamic Remarketing σου επιτρέπει να προβάλλεις σε προηγούμενους επισκέπτες του website σου διαφημίσεις που περιέχουν προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία είδαν κατά την επίσκεψή τους στο website σου.

Πώς σου φάνηκε;

Εντυπωσιακό θα λέγαμε και αρκετά δυνατό εργαλείο, μιας και η φιλοσοφία του Google Ads Dynamic Remarketing είναι να φέρει πίσω στο website σου, μέσω των κατάλληλα στοχευμένων διαφημίσεων, όλους εκείνους τους χρήστες που το εγκατέλειψαν, χωρίς να κάνουν κάποια ενέργεια (και όχι μόνο!).

Σκέψου ότι όταν οι χρήστες σκέφτονται να κάνουν μια νέα αγορά ξοδεύουν περίπου 13 μέρες, κατά μέσο όρο, για την αγορά αυτή. Μόλις όμως το αποφασίσουν, σχεδόν οι μισοί από αυτούς θα κάνουν την αγορά είτε την ίδια, είτε την επόμενη μέρα.

Όπως καταλαβαίνεις, το να έχεις ένα website ή ένα e-shop και να παρουσιάζεις με το βέλτιστο τρόπο τα προϊόντα σου, ναι μεν είναι μια καλή αρχή, αλλά δεν αρκεί.

Πρέπει να δηλώνεις παρόν σε όλο τον κύκλο έρευνας που κάνουν οι χρήστες, ώστε να τους κερδίσεις και τελικά να κάνουν την αγορά από εσένα.

Σου έχουμε ετοιμάσει παρακάτω έναν αναλυτικό οδηγό για το πώς λειτουργεί το Google Ads Dynamic Remarketing.

Διάβασε πώς μπορείς να το εκμεταλλευτείς προς όφελος της επιχείρησής σου, πως να στήσεις βήμα βήμα μια καμπάνια Google Ads Dynamic Remarketing αλλά και ορισμένες βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσεις.

Γιατί να χρησιμοποιήσεις το Google Ads Dynamic Remarketing

Πιθανόν να τρέχεις άλλες καμπάνιες Google Ads και να μην έχεις ασχοληθεί ή απλά να μην γνωρίζεις για τη δυναμική του Google Ads Dynamic Remarketing.

Παρακάτω σου παραθέτω κάποιους απλούς λόγους για τους οποίους θα πρέπει να χρησιμοποιείς Google Ads Dynamic Remarketing:

  • Οι διαφημίσεις σου συνδέονται άμεσα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου:Τα dynamic ads σού επιτρέπουν να καλύπτεις ένα ευρύ φάσμα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.
  • Απλές, αλλά δυναμικές ροές: Δημιούργησε ένα αρχείο .csv, .tsv, .xls ή .xlsx (feed). Το Google Ads θα τραβά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου από αυτό το αρχείο, καθορίζοντας το καλύτερο μείγμα προϊόντων για κάθε διαφήμιση, βάσει της δημοτικότητας και του τι είδαν οι χρήστες στο website σου.
  • Εμφάνιση υψηλής απόδοσης: Το Google Ads προβλέπει ποια δυναμική διάταξη διαφήμισης είναι πιθανό να έχει την καλύτερη απόδοση για ένα συγκεκριμένο χρήστη, για μια τοποθεσία και για την πλατφόρμα, όπου θα εμφανιστεί η διαφήμισή σου.

Επίσης, το Google Ads Dynamic Remarketing σού επιτρέπει να στοχεύσεις σε συγκεκριμένα group χρηστών, τα οποία έχουν αλληλεπιδράσει έστω και μια φορά με το website σου.

Τα group χρηστών είναι τα παρακάτω:

  • Everyone: Σε όλους τους χρήστες που επισκέφθηκαν το website σου.
  • General Visitors: Στους χρήστες που επισκέφθηκαν το website σου, αλλά δεν είδαν καμία σελίδα των προϊόντων σου.
  • Product Viewers: Στους χρήστες που επισκέφθηκαν το website σου και είδαν συγκεκριμένες σελίδες των προϊόντων σου.
  • Shopping Cart Abandoners: Στους χρήστες που επισκέφθηκαν το website σου, πρόσθεσαν ένα προϊόν στο καλάθι αγορών τους και, στη συνέχεια, αποφάσισαν να εγκαταλείψουν το website σου, χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά τους.
  • Past Buyers: Στους χρήστες που επισκέφθηκαν το website σου στο παρελθόν και έκανα μια αγορά.

Όπως καταλαβαίνεις, οι δυνατότητες που θα έχουν τα Google Ads campaign σου είναι τεράστιες.

Πώς να φτιάξεις ένα Google Ads Dynamic Remarketing Campaign (step-by-step)

Υπάρχουν έξι (6) στάδια-ενέργειες τα οποία θα χρειαστεί να κάνεις, ώστε να στήσεις τα dynamic campaign σου.

Ας τα δούμε αναλυτικά.

1. Προσδιόρισε τον τύπο της επιχείρησής σου

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να προσδιορίσεις τον τύπο της επιχείρησής σου.

Ουσιαστικά πρέπει να προσδιορίσεις σε ποια κατηγορία ανήκουν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σου.

Ο προσδιορισμός του σωστού τύπου επιχείρησης είναι υψίστης σημασίας, μιας και καθορίζει τον τύπο feed, τα custom parameters και τα ad layouts που θα χρησιμοποιήσεις.

Το Google Ads Dynamic Remarketing σου δίνει τις εξής επιλογές: Education, Flights, Hotels and rentals, Jobs, Local deals, Real estate, Retail, Travel και Other (custom option).

Πιο αναλυτικά:

  • Education: Εμφάνισε διαφημίσεις με στοιχεία για εκπαιδευτικά προγράμματα, όπως τομείς σπουδών και τοποθεσίες.
  • Flights: Εμφάνισε διαφημίσεις με στοιχεία για αεροπορικές πτήσεις, όπως προορισμούς και τιμές.
  • Hotels and rentals: Εμφάνισε διαφημίσεις με στοιχεία για ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια, όπως τοποθεσίες και αξιολογήσεις με αστέρια.
  • Jobs: Εμφάνισε διαφημίσεις με στοιχεία για θέσεις εργασίας, όπως τίτλους θέσεων εργασίας και μισθούς.
  • Local deals: Εμφάνισε διαφημίσεις με στοιχεία για προσφορές, όπως περιγραφές και τιμές.
  • Real estate: Εμφάνισε διαφημίσεις με στοιχεία για ακίνητα, όπως ονόματα ακινήτων και τιμές.
  • Retail: Εμφάνισε διαφημίσεις με στοιχεία για προϊόντα, όπως εικόνες προϊόντων και τιμές.
  • Travel: Εμφάνισε διαφημίσεις με στοιχεία για ταξίδια, όπως προορισμούς και τιμές.
  • Other (custom option): Εμφάνισε διαφημίσεις με στοιχεία προϊόντων ή υπηρεσιών, όπως περιγραφές και τιμές.

2. Δημιούργησε ένα νέο campaign

Αφού προσδιορίσεις τον τύπο της επιχείρησής σου, θα τον επιλέξεις ως campaign setting, καθώς θα δημιουργείς τη νέα dynamic remarketing campaign σου.

Σε αυτό το στάδιο, θα ορίσεις, επίσης, ένα budget, θα επιλέξεις ένα bidding strategyκαι θα δημιουργήσεις ένα ad group με remarketing lists.

Πώς θα το κάνεις:

  1. Συνδέσου στο λογαριασμό σου στο Google Ads.
  2. Κάνε κλικ στην επιλογή Campaigns στο επάνω μέρος της οθόνης σου.
  3. Κάνε κλικ στην επιλογή + Campaign και στο drop-down menu επίλεξε Display Network only.
  4. Διατήρησε επιλεγμένο το κουμπί Marketing objective και επίλεξε Buy on your website.
  5. Δώσε ένα campaign name, όρισε ένα bid strategy και ένα budget.
  6. Πάτησε την επιλογή Show additional settings.
  7. Πάτησε την επιλογή Dynamic ad settings και επίλεξε το checkbox Use dynamic ads.
  8. Κάνε κλικ στην επιλογή Business type και στο drop-down menu επίλεξε τον τύπο της επιχείρησής σου.
  9. Κάνε κλικ στο κουμπί Set up remarketing. Εδώ θα ακολουθήσεις μια διαδικασία 3 βημάτων που περιλαμβάνει τη δημιουργία του feed, τη ρύθμιση του remarketing tag και τη δημιουργία της remarketing λίστας.
  10. Κάνε κλικ στην επιλογή Feed και στο drop-down menu, επίλεξε το νέο σου Feed.
  11. Κάνε κλικ στην επιλογή Save and Continue.
  12. Καταχώρησε ένα όνομα για το ad group και ένα bid.
  13. Κάτω από την επιλογή Choose how to target your ads, κάνε κλικ στην επιλογή Interests and remarketing.
  14. Κάνε κλικ στην επιλογή Select a category και επίλεξε Remarketing lists.
  15. Κάνε κλικ στην επιλογή Set up remarketing για να ξεκινήσεις τη διαδικασία των 2 βημάτων για τη δημιουργία του remarketing tag και των λιστών.
  16. Αν θέλεις να δημιουργήσεις τις διαφημίσεις σου, κάνε κλικ στην επιλογή Save and continue. Εναλλακτικά, σε περίπτωση που θέλεις να τις δημιουργήσεις αργότερα, επίλεξε Skip ad creation.

3. Δημιούργησε ένα dynamic feed

Για να μπορέσει να λειτουργήσει το Google Ads Dynamic Remarketing θα πρέπει να δημιουργήσεις το dynamic feed, που θα περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου και τα οποία θα χρησιμοποιήσει το Google Ads στα Ads σου.

Το dynamic feed δεν είναι τίποτα άλλο από ένα αρχείο excel (σου έφυγε ένα βάρος έτσι;), το οποίο περιέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα σου, όπως είναι το όνομα, η τιμή, η περιγραφή, ο μοναδικός κωδικός του προϊόντος, η κατηγορία στην οποία ανήκει κ.λπ.

Αυτή η ροή δεδομένων παρέχει στο σύστημα του Google Ads τις σωστές πληροφορίες για να συμπληρωθεί σε οποιαδήποτε δεδομένη διαφήμιση.

Πώς θα το κάνεις:

  1. Κάνε κλικ στο εικονίδιο του εργαλείου στην επάνω δεξιά γωνία του λογαριασμού σου στο Google Ads.
  2. Στην ενότητα με την ετικέτα Setup, κάνε κλικ στην επιλογή Business data.
  3. Από το μενού στα αριστερά, κάνε κλικ στην επιλογή Data feeds.
  4. Κάνε κλικ στο κουμπί και επίλεξε Responsive ad feed και, στη συνέχεια, επίλεξε τον τύπο της επιχείρησής σου. Αν έχεις ήδη δημιουργήσει ένα Dynamic remarketing campaign, τότε επίλεξε το feed που δημιούργησε αυτόματα το Google Ads κατά τη ρύθμιση του campaign και ανέβασε το αρχείο σου.
  5. Αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις ένα πρότυπο αρχείο (template feed), επίλεξε View templates για να κατεβάσεις ένα πρότυπο αρχείο .csv.
  6. Κάνε κλικ στην επιλογή Choose file και επισύναψε το αρχείο σου.
  7. Κάνε κλικ στην επιλογή Apply.
  8. Μετά την ολοκλήρωση της μεταφόρτωσης του αρχείου σου, κάνε έναν έλεγχο για τυχόν σφάλματα. Τα σφάλματα σε εικόνες ή διευθύνσεις ενδέχεται να μην εμφανιστούν για 3-4 ώρες.

Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα για το dynamic feed, ανάλογα με τη κατηγορία στην οποία ανήκεις, στο support της Google.

4. Πρόσθεσε το dynamic remarketing tag στο website σου

Σε αυτό το σημείο, θα χρειαστεί να βάλεις ένα dynamic remarketing tag στο website σου, το οποίο θα πρέπει να βρίσκεται σε κάθε σελίδα.

Η εισαγωγή του γίνεται από το backend του website σου. Αν δεν γνωρίζεις πώς να το κάνεις, μπορείς απλά να δώσεις το dynamic remarketing tag στο developer σου και να το εισάγει εκείνος.

Το dynamic remarketing tag, ουσιαστικά, λέει στη Google τι ακριβώς έχουν δει οι χρήστες στο website σου (ποιες σελίδες και ποια προϊόντα). Έτσι, μέσα στο dynamic remarketing tag θα πρέπει να υπάρχουν ορισμένες μεταβλητές (variables):

  • Product Page
  • Shopping Cart Page
  • Purchase Page
  • General Site Visit

Θα χρειαστεί να δώσεις πληροφορίες για τα custom parameter στο remarketing tag σου, καθώς αυτό θα σου επιτρέψει τη δυναμική αποστολή πληροφοριών, όπως τον τύπο σελίδας, το προϊόν που βλέπει ο χρήστης κ.ά.

Πώς θα το κάνεις:

  1. Κάνε κλικ στο εικονίδιο του εργαλείου στην επάνω δεξιά γωνία του λογαριασμού σου στο Google Ads.
  2. Στην ενότητα με την ετικέτα Shared library, κάνε κλικ στην επιλογή Audience manager.
  3. Κάνε κλικ στην επιλογή Audiences sources από το μενού στα αριστερά.
  4. Κάνε κλικ στην επιλογή Set up Tag που βρίσκεται στην επιλογή Google Ads tag.
  5. Ακολούθησε τις οδηγίες για να λάβεις τα tag snippets.
  6. Κάνε κλικ στην επιλογή Save and Continue.
  7. Όταν εμφανιστούν τα snippets, έχεις την επιλογή να χρησιμοποιήσεις το Tag Manager, να κάνεις download το tag, να το αντιγράψεις ή να το στείλεις μέσω email. Τα snippets θα πρέπει να προστεθούν μεταξύ των body tags (<body></body>) στο website σου.

Εάν θέλεις να επιβεβαιώσεις ότι έχεις εισάγει το dynamic remarketing tag σωστά στο website σου, μπορείς να ελέγξεις κάθε σελίδα του, χρησιμοποιώντας το chrome extension Google Tag Assistant.

Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα για το dynamic remarketing tag στο support της Google.

5. Δημιούργησε responsive ads

Τώρα θα χρειαστεί να δημιουργήσεις τα Responsive ads σου, τα οποία θα τραβάνε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου από το feed που έχεις ήδη φτιάξει με τις πιο πάνω οδηγίες.

Το Google Ads καθορίζει ποια στοιχεία θα συμπεριλάβει στις διαφημίσεις σου, αναζητώντας αντιστοιχίσεις μεταξύ των IDs που έχεις ορίσει στο feed σου και των IDs που συσχετίζονται με τους επισκέπτες του website σου και οι οποίοι βλέπουν τις διαφημίσεις σου.

Πώς θα το κάνεις:

  1. Στο sidebar αριστερά, κάνε κλικ στην επιλογή Search campaigns, Display campaigns ή στο όνομα της Search or Display campaign για την οποία δημιουργείς το responsive ad.
  2. Στο μενού στα αριστερά, κάνε κλικ στην επιλογή Ads & extensions.
  3. Κάνε κλικ στο κουμπί και στο drop-down menu επίλεξε Responsive ad.
  4. Κάνε κλικ στην επιλογή Select an ad group.
  5. Στο παράθυρο Select an ad group κάνε κλικ στο campaign σου. Στα δεξιά, κάνε κλικ στο όνομα του ad group σου.
  6. Κάνε κλικ στο κουμπί .
  7. Στο επόμενο μενού, κάνε κλικ σε ένα tab και ακολούθησε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη για να επιλέξεις μια εικόνα.
  8. Πρόσθεσε ένα σύντομο τίτλο, ένα πιο εμπλουτισμένο τίτλο, μια περιγραφή, το όνομα της επιχείρησής σου και το final URL.
  9. Προαιρετικά: Κάνε κλικ στην επιλογή Ad URL Options ή More Options για να προσαρμόσεις περισσότερο τη διαφήμισή σου. Επίσης, μπορείς να κάνεις προεπισκόπηση της διαφήμισής σου στη δεξιά πλευρά της σελίδας.
  10. Κάνε κλικ στην επιλογή Save.

Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα για τη δημιουργία Responsive ads, στο support της Google.

6. Κάνε έναν τελικό έλεγχο

Αφού ολοκληρώσεις όλα όσα είπαμε πιο πάνω, θεωρητικά είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις να λαμβάνεις τους καρπούς των κόπων σου.

Πριν κλείσεις όμως το Google Ads, κάνε έναν τελικό έλεγχο και δες μήπως σου έχει ξεφύγει κάτι:

  • Budget και bid strategy. Κάνε έναν έλεγχο στην καρτέλαΡυθμίσεις και στα ad groups σου και επιβεβαίωσε ότι το Budget και το bid strategy έχει οριστεί όπως το θέλεις.
  • Feed. Κάνε έναν έλεγχο στην ενότητα Business data στο Shared library και επιβεβαίωσε ότι το Feed σου έχει εγκριθεί.
  • Tag & custom parameters. Κάνε έναν έλεγχο στην ενότητα Audiences στο Shared library και επιβεβαίωσε ότι το Tag & τα custom parameters είναι ενεργά.
  • Remarketing lists. Κάνε έναν έλεγχο στην καρτέλαInterests & remarketing και επιβεβαίωσε ότι οι Remarketing lists σου έχουν προστεθεί στα ad groups σου.
  • Dynamic display ads. Κάνε έναν έλεγχο στο Ad gallery και επιβεβαίωσε ότι οι διαφημίσεις σου έχουν εγκριθεί.

Βέλτιστες πρακτικές Google Ads Dynamic Remarketing

Ας δούμε μερικές από τις βέλτιστες πρακτικές που θα πρέπει να ακολουθήσεις, έτσι, ώστε να αξιοποιήσεις στο μέγιστο το Google Ads Dynamic Remarketing:

  • Φρόντισε να έχεις καλές εικόνες στις διαφημίσεις σου: Οι διαφημίσεις προϊόντων (Product Listing Ads) έχουν καλύτερα ποσοστά μετατροπών (conversions) και καλύτερη απόδοση στην επένδυσή σου (ROI), σε σχέση με τις διαφημίσεις κειμένου (Text Ads).
  • Αύξησε τα bid σου σε εκείνους που εγκατέλειψαν το καλάθι αγορών: Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να οδήγησαν ένα χρήστη στο να εγκαταλείψει το καλάθι αγορών. Ανεξάρτητα από την αιτία που τους οδήγησε σε μια τέτοια κίνηση, η πιθανότητα αυτών των χρηστών να μετατραπούν σε πελάτες σου είναι μεγαλύτερη, σε σύγκριση με άλλους χρήστες του website σου.
  • Μείωσε τα bid σου σε εκείνους που δεν επισκέφθηκαν τις σελίδες των προϊόντων σου: Εάν ένας χρήστης επισκέφθηκε το website σου και δεν είδε κανένα από τα προϊόντα σου, τότε αυτός ο χρήστης είναι λιγότερο πιθανό να αγοράσει κάτι. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να στοχεύεις και σε αυτό το κοινό, απλά μην ξοδεύεις πολλά χρήματα.
  • Προσάρμοσε τα bid σου με βάση το φύλο, την ηλικία και τοwebsite: Μπορείς να στοχεύσεις μέσω του Google Ads Dynamic Remarketing σε συγκεκριμένα group χρηστών με βάση μεταβλητές, όπως είναι το φύλο, η ηλικία και το website. Ανάλογα με την επιχείρηση που έχεις, προσάρμοσε τα bid σου στα πιο σχετικά group χρηστών με βάση τις μεταβλητές αυτές.
  • Εξέτασε τη διάρκεια (Member Duration) και τη συχνότητα (FrequencyCapping) που θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σου: Το πόσο διάστημα και με τι συχνότητα εμφανίζει η Google στους χρήστες τις διαφημίσεις σου, διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στα conversions. Το διάστημα μπορεί να διαρκέσει έως και 180 ημέρες, αλλά προσπάθησε να κινείσαι από 30 έως 90 ημέρες (ανάλογα και με τη φύση του επαγγέλματός σου). Η συχνότητα μπορεί να οριστεί σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή και μηνιαία. Η συχνότητα των διαφημίσεων έχει να κάνει, επίσης, και με τη φύση του website σου και των προϊόντων σου, επομένως είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να εξετάσεις ξεχωριστά.

Ακολούθησε τις πιο πάνω συμβουλές, μελέτησε τα δεδομένα των διαφημίσεων σου, πειραματίσου και δες άμεσα αποτελέσματα στις διαφημίσεις σου.

πηγή: http://bit.ly/2WDuLkr

στους παρακάτω συνδέσμους θα βρείτε πληροφορίες για τη δημιουργία ιστοσελίδας , δημιουργία eshop , καμπάνιες google ads & S.E.O.

Δημιουργία Ιστοσελίδας - Προσφορά